Wymiana Towaru

  1. Klient może dokonać wymiany towaru zakupionego w sklepie internetowym w ciągu 14 DNI od daty odebrania przesyłki.
  2. Sklep gwarantuje przeprowadzenie procesu wymiany pod warunkiem dostępności wskazanego produktu w ofercie.
  3. W przypadku, gdy towar na który miała zostać dokonana wymiana nie jest już dostępny w ofercie, Obsługa sklepu internetowego nawiąże kontakt z Klientem w celu ustalenia szczegółów wymiany.
  4. Produkt może zostać wymieniony na ten sam model w innym kolorze lub rozmiarze, a także na inny, aktualnie dostępny produkt w tej samej cenie.
  5. Sprzedający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia towaru zgłoszonego do wymiany, gdy towar ten będzie nosił ślady użytkowania.
  6. W celu realizacji procesu wymiany należy napisać wiadomość email na adres: kontakt@zigner.pl.
    – W temacie wiadomości proszę wpisać słowo WYMIANA i podać numer zamówienia.
    – W treści wiadomości proszę o podanie: Imienia i Nazwiska, adresu do wysyłki, numeru telefonu do kontaktu oraz towaru/rozmiaru, na który ma zostać wymieniony odsyłany przez Państwa produkt.
  7. Po wypełnieniu i wysłaniu maila dotyczącego wymiany należy oczekiwać kontaktu ze strony naszej Obsługi w celu doprecyzowania szczegółów wymiany. Kontakt z Państwem nastąpi do 48 godzin od otrzymania wiadomości.
  8. W przypadku możliwości wymiany towaru Klient zobowiązany jest odesłać towar do Sprzedającego na własny koszt. Klient musi zapakować oraz zabezpieczyć produkt w sposób chroniący przed uszkodzeniem w czasie transportu, w stanie umożliwiającym jego prawidłowy przewóz.
  9. Produkt, którego dotyczy Zamówienie należy odesłać:
    – do PaczkoPunktu® Inpost: POP-LOD360 (Wersalska 47/75, Łódź) podając dane:
    kontakt@zigner.pl i telefon +48 500 694 695 lub
    – Kurierem na adres: ZIGNER Sp. z o. o.  ul. Wersalska 47/75, pokój 807, 91-212 Łódź, podając dane:
    kontakt@zigner.pl i telefon +48 500 694 695
  10. Sprzedający ponosi koszt ponownego wysłania towaru do kupującego najtańszą dostępną w jego ofercie metodą wysyłki.